Volkan – Gün 16-17-18 : Bosna

Yazamadım bi kaç gündür. 16-17-18.gün olsun a dostlar. Bi kaç gündür internetim yok. Telefonum yooook. Bu satırları da Saraybosna’dan Mostar’a geçerken yazıyorum. İlk internet bulduğumda paylaşıcam inşallaah. Gezi bloğuna dönüşmesini istemiyorum. O yüzden gezdiğim yerleri anlatmicam sadece hislerimi yazayım.

Bosna’ya ilk gezdiğimizden beri yeşillikler karşıladı bizi. Harika yerler ki zaten Kabak’tan dönerken “uuffff burdan nasıl ayrılıp kornaların, betonların arasına dönücez demiştim. 1günlük kısa Ankara macerasından sonra burası çok iyi geldi. Köftemi de farkındalıkla yiyorum,( evet vejetaryan değilim🤗) triliçe mi de mindfulnessla şapırdatıyorum. 

Yoga günlüğüme gelince. Pazartesi yola çıkıp Ankara’ya geldik. Salı günü trombosit için hastane yolları. Bir gün sonra da Bosna yolları. Bu süre içinde hareket namına sadece yollardaydım:) Hareket namına dedim evet. Bazen “Yoga yapmak” kavramı beni yabancılaştırıyor gerçekten. Hep söylenmiyor mu? Yoga bir oluş şeklidir. O anda vardır. Bu satırları da galiba o halin içinden yazıyorum. Hiç bitmeyen yeşilliğin, muhteşem manzaranın aradından. İşin bahanesi ya da bilmişlik de değil. Bu süreçteki yogam da bu olsun. Hastanede paylaşmak, gezerken güzelliklere şükretmek ve bu kadar tatlı bi yol arkadaşım olduğuna sevinmek. 🙏🏻 Namasteler, Namasteler. ( Namasteleri de pek sevgili Tuğçe’den çaldım:) çok hoşuma gitti🤓)

Reklam

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s