Volkan – Gün 22

Ne yazıcam ne yazıcam diye düşündüm durdum.  Dün Bosna’yı yazarım belki bugün demiştim ama yazamadım. Bunun yerine bugünü yazayım bari. 

Bugün hareket etmedim yine:( Evet trombosit günümdü bugün. Bi hevesle 4 aylık Selin bebeğe ve ailesine bir gün daha NEFES ve UMUT olmaya koştum Serap Akdağ kan merkezine. Formu doldurdum ve içeriye Ayşe hemşirenin yanına geçtim. Açtım kolumu test yapılması için. Kanı alırken sordum bebeğimiz nasıl diye. Ayşe hemşire yüzünü düşürüp “kaybettik” dedi… #28günyoga bana çok iyi geldi. Bazen başarılı, bazen başarısız, bazen amatör yazıyorum. Ama hep içimden gelerek yazıyorum. Hissettiklerimi, yaptıklarımı yazıyorum. Ama o andaki hislerimi anlatmaya benim yazım yetmiyor. 
#28günyoga’nın 15.gününde aynen şöyle söylemiştim: “Ne kadar yüce bir şey di mi? Bir gün daha fazla NEFES VE UMUT”. Aynen öyle olmuştu. Ertesi gün ölmüş Selin bebek. Geçen hafta bir şeyler paylaşmıştık O küçük canla. Bugün de paylaşıyoruz dualarım ve hiç tanıyamasam da biliyorum ki tezahürü güzel bir şekilde olacak ve bi şekilde tanışıcaz. 

Bu satırları yazarken yine aynı şeyler geçiyor zihnimden:  Allah’ım sana şükürler olsun beni buna vesile ettiğin için ve lütfen tüm şifa ver.🙏🏻

Evet küçük Selin hastanede değil artık ama hala çok fazla ihtiyacı olan hasta var. Bugün de ihtiyacı olanlardan birine yaptım bağışımı. Yine tekrarlıyorum çağrımı lütfen en yakın kan merkezine gidip gönüllü olun. Namaste 🙏🏻 

(Trombosit verilen günler hareketten uzak durmak gerekiyor. Ayda da 2 en fazla 3 vermek gerekiyormuş. Ben bu ay 4 verdiğimden 20 günlük bir izne çıkıyorum hastaneden. Eğer gönüllü olmak isteyen olursa gideceği günler götürüp getirebilirim.🙏🏻)

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s