Burcu-Gün 3:Uzaktaki Yakınlık

IMG_9839.JPEG

Dün sabah bir doğum günü stresiyle uyandım.Neyin stresi?Ablama sürpriz doğum günü organize ediyorum ve istiyorum ki her şey eksiksiz olsun.İstediğim gibi olsun.Ablam aşırı mutlu olsun.Ve doğum gününden herkes mutlu ayrılsın.

Tekne kiralandı.Evde mezeler hazırlandı.Tabağıydı,çatalıydı,bardağıydı kondu sepete.Rakı için şarkı listesi yapıldı zor koşullarda.Derken vakit geldi çattı.Biz teknede saklandık.Annem ablamı sahile getirdi.Muhtemelen bi restaurantta yemek yiyeceğimizi falan düşündü.Sonra tekneyi farkedince kısa süreli bir şok yaşadı.

Ve benim en dikkat ettiğim ve merak ettiğim ablamın o farkettiği andaki ilk tepkisiydi.O ilk tepkide saklanamaz çünkü hiç bir şey.Hediye açmak gibi.Ki ben hediyeleri hep sonra açmayı tercih ederim:)Neyse çok şükür beni mutlu edicek bir tepkiyle karşılaştım.

Çok şükür dedim diğmi?Sıkıntı var.

Sonucunu düşünmeden bir eylemde bulunabilmeyi hala öğrenemedim.

Bu pat diye olabilecek bir şey değil elbet.Ama düşünüyorum.Kötü bir tepkiyle karşılaşsaydım,ordan birileri mutsuz ayrılsaydı onca emeğimi çöpe atıp mutsuz mu olucaktım?Neden herkesi memnun etmek gibi bir derdim var ki?Ben sadece oyun alanı yaratabilirim.Kimi huysuz olur,kimi mızıkçı olur,kimi dibine kadar oynamak ister.Ben boşuna kendimi strese sokuyorum.Hiç öyle mızıkçı falan yoktu aramızda ayrıca.Çok keyifli zaman geçirdik birlikte.Ki herkes birbirini tanımıyodu.Ama hemencecik güzel bir enerji yakaladık.

Rakımızı yudumlarken uzaklaştık kıyıdan.Sonra dönüp baktığımda,Büyükçekmece hiç bu kadar güzel görünmemişti.Dışardan bakabilmenin güzelliğini hatırladım o an.Deniz arada bir dalgalanıyo.Ama sonra yine duruluyo.Ve o sırada sen sadece izliyosun.Paniğe gerek yok.Dalgalar büyür.Dalgalar küçülür.Dalgalar birikir.Bazen dalgalar devirir.Sonra durulur.Toparlarsın.Yine denizdesindir.Hep orda kalıcaksındır.Boğulana kadar ordasın.Ordaysan boğulmamışsındır.

Denizde olmak bana çok iyi geldi.

UZAKLAŞIP YAKINDAN BAKMANIN GÜZELLİĞİNİ GÖSTERDİ.

Sohbete ve rakıya dalıp kıyıdan ne kadar uzaklaştığını farketmemek de iyi mi  kötü mü emin olamadım.

Temmuz sonu Tuğçe ve Yiğit’in Bir’likte Tatil etkinliğine katılıyorum.Şimdiden heyecanlıyım.23 Eylül’de de Till Heeg’le Basic Thai Yoga Masaj Eğitimi’ne katılmak istiyorum.Masaj yapmayı çok seven biri olarak bu eğitim için de fazlasıyla heyecanlıyım.İş durumlarıyla alakalı bir aksilik çıkmazsa ordayım.

Yaz nasıl biticek sonbahar nasıl gelicek,meraktayım.

 

 

 

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s