Burcu-Gün 6 7

IMG_0065

Doğum kontrol hapını 2 gün kullanmasan kanaman gelir,dengen alt üst olur .Yazmadığımda da tam olarak böyle oluyo.

Bir ara sabah sayfalarım vardı.

Nedir bu sabah sayfaları ?

Sabah uyanır uyanmaz yazıyosun.Mümkünse kimseyle iletişime geçmeden.Her sabah en az 3 sayfa yazıyosun.3 sayfa yazacak bir şey bulamıyorsan “yazacak bir şey bulamıyorum” yazabilirsin ama yeter ki yaz.

Genelde sabah sayfalarını yazdıktan sonra hayret ederdim.Ben bunca düşünceyle güne nasıl başlıyomuşum diye.Güne yüzlerce düşünceyle başlıyosun,gün içinde bunlara daha da fazlasını ekliyosun ve akşam olduğunda kafa patlıycak gibi oluyo.Ve ertesi sabah uyandığında bunlar yine seninle birlikte.Belki birazını uykuya teslim edip erteleyebiliyoruz.Ama sadece erteliyoruz.

Sonuç olarak şu yazamadığım 2 gün bana ders oldu.Yazmazsam neler olabileceğini gördüm.Ne olursa olsun yazmaya zaman ayırmam gerekiyo işte.Çok net.

Dün akşam Silivri’ye gittim.Güzel insanlarla.Rakı içtik.Olabildiğince masamızın dışına çıkmamaya çalıştım.İnanılmaz kalabalık.İnsanlar bi tuhaf.Ellerinde çekirdekler,çöplerini oraya buraya savurarak yürüyolar.10’arlı erkek grupları.Ona buna laf atıp,rahatsız edici şekilde bakıyolar.O kadar tedirgin oluyorum ki artık..Hepimiz bir’iz,O’nun parçasıyız diye düşünsem de yok olmuyo.Herkesi de bir tutamıyorum.Bir de metrobüsteki vahşiler var tabii.Onları da gördükçe bunlar insan olamaz diye bile düşünüyorum.Çok sert ,kaba ifadeler olabilir bunlar.Ama içimden geçen cümleler bunlar ne yazık ki.Bazen bu kadar kötü gözükmüyo gözüne ama bazen de kafalarına odunla vurasın geliyo.O toplu taşımada bir de ter kokusu hakimse yemin ediyorum başımın tepesinden parmak ucuma kadar uyarılıyorum.Ateşe vermek istiyorum.

Evet ,biraz gerginim.Anlaşılıyo sanırım.İstanbul,ev,sıcaklar beni bunalttı da bunalttı.Heyecanla ay sonunda gideceğim kampı bekliyorum.Yeni insanlar tanımak,güzel şeyler paylaşmak,denize girmek,yoga yapmak eminim çok iyi gelicek bana.

Bugün “KORİDOR” kısa filmimizin galası var Kadıköy’de.Dışarı adımımı atmak istemiyorum.Ama gidicem tabii ki.

Yazımı bitirdikten sonra matımı serip yoga pratiğime başlıycam.Ve akşam da 8.gün yazısı.

Buharlaşıp yok olmak istediğim bir gün.

Gün içinde bu enerjiyi dönüştürebileceğime inanıyorum.

Sevgiler,öpücükler.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s