Burcu-Gün 10: Dengeden 


Mektup noldu?

Annemle babam mektubu okuduklarında ben uyuyodum.Annem gelip beni öperek uykumdan uyandırdı.Sarıldık.Birbirimizi öptük.Biraz sohbet ettik.

Sabah babamla konuştuk.Sarıldık.Sonra birlikte önce teyzemi almaya sonra ekmek almaya gittik.Fazla uzun olmayan yolculuğumuzda sohbete devam ettik.Biz aslında konuşabiliyoruz.

Her ikisi de beni böyle görmek istemediklerini,eskisi gibi gülen Burcu’yu istediklerini söylediler.Onlara aslında mutlu olduğumdan,sadece bunu dışarı yansıtma konusunda sıkıntı yaşıyo olabileceğimden bahsettim.

Kahvaltı yaptık.Gülümseyerek.Bol sohbet.Kahveler içildi.Babam boya yaptı.Annem,teyzem ve ben de temizlik yaptık.Hep birlikte güzel zaman geçirdik.Babam ıslık çaldığı zaman hiçbişey demedim mesela,of bile demedim. Nolmuş yani?

Sabah Yogatime’ın #bahardayoga ‘sından kazandığım Juitox setim geldi.Daha önce 1 ya da 2 defa yogadan sonra içmiştim gözüme güzel gelenlerden.Ama bugün ilkini içerken elim ayağım titredi:)

Sexy Green diye geçiyo ama içindekilere bi bakalım:

Kara lahana

Ispanak 

Marul

Maydanoz

Salatalık 

Kereviz sapı

Elma

Limon 

Zencefil

Ne kadar da sexy değil mi?:)

Yalan değil hepsini bitiremedim ilk şişenin.

Ama ikincisi son derece minnoş Bahamas:Ananas/Elma/Limon/Nane 😋

Onu yogadan sonra güzelce hüplettim.

Gelelim yoga pratiğime.

Bugün bol bol kalça açıcı pozlarla çalıştım.Matı sümüklemek de yoktu bugün.Sanırım ilk defa bu kadar yoğun bi şekilde cinsel bölgemin uyarıldığını hissettim.Rahatsızlık verdi mi?Evet.Bunun psikolojik olarak da bende bir karşılığı var elbet.Neyse.Rahatsız etse de kaçmadım.

Kalça açıcılardan başka üzerine çalıştığım denge pozları oldu.Bu aralar dengeyi kaçırdığımı düşündüğümden olsa gerek üzerine gitmek istedim.Ben sevgide niye bu kadar dengeyi kaybediyorum ya?Zamanla orta yolu bulur muyum?Bulurum.Heyecana kapılıyorum.Bu arada sevgi deyince illa bir adama ya da kadına duyulan bi sevgiden bahsetmiyorum elbette.

3,5 senelik bir ilişkiden çıkalı 1 sene olucak.Ve ben henüz kendimi yeni bir tanışmaya hazır hissetmiyorum.Hissetmiyomuşum.Bu planlı programlı bir şey değil elbette.Ama şu an gönlümden geçen bu.

Nefesin hayatımdaki yeri ve önemini bugün yaptığım meditasyon sırasında çok daha iyi anladım.Kalbim pamuk sanki.Sarılcam.

Dün benim için bi kırılma noktasıydı.Bugün çok daha iyi hissediyorum.

Her şeyin başı denge. 

🦋

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s