Burcu-Gün 11: Katlan katlan katlan


Sakin,yüzünde her daim bir tebessüm olan,odasına çekilmeyip sohbete katılan,paylaşımcı Burcu’dan ben çok memnunum.

Sadece ben değil ailemin de çok mutlu olduğuna eminim.Ben iyiysem herkes iyi ben kötüysem herkes kötü gibi bi durum var.Hırçınlık insanı yoran bir şey.Bir daha kendimi bu kadar kaybedebilceğimi sanmıyorum.Yani istemediğimi biliyorum en azından.

Bu süreci yazarak,sizlerle geçirmek de çok tuhaf aslında.Ama iyi geliyo.Tek başıma daha farklı olurdu her şey.

Sabah kahvaltıdayken sipariş ettiğimiz portmanto geldi.Üst katta,ablamla benim kullanmamız için.Kuruldu,ben ayakkabıları yerleştiriyim derken bi anda odamda dip köşe temizliğe giriştim.Eskiden biriktirmeyi çok severdim.Yara bandı bile saklardım anısı var diye.Çöp.Artık çöp biriktirmek yok.Bugün gözden kaçanları da attım.Giymediğim yepyeni ayakkabılarım vardı,anneme verdim.Ivırzıvırları ortadan kaldırdım.Alan açtım.Bunu yapmak bile içimi açtı.İşleri bitirdikten sonraa yoga matıma gelmedim.

Çünküüü yoga pratiğime duvarda başladım:) Önce bacaklarımı esnettim.Sonra biraz kalçamı açmak için hareketler yaptım.Kollarımı duvara uzatıp yere 90 derece olacak şekilde eğilip sırtımı açtım.Sırtım açıldıkça açasım geliyo.

Peki Burcu o kapalı yerlerin ,az açık yerlerin nolucak?Bu konuda biraz tembel davranıyorum.Dışardan bir desteğe ihtiyacım var.Hamstringlerim kısa ve uzattıkça kapanıyolar gibi,beni deli edicikler😬 Öne katlanmalara ayaktayken BA YI LI YO RUM ! Ama oturarak öne katlan derseniiz o işi hiç beceremiyorum.Sırtıma biri kapansın istiyorum.Çünkü ben tek başıma öyle duramıyorum. 

Kasığımdaki ve belimdeki ağrıdan bahsetmiştim.Geçen gün yoğunlaştığım kalça açıcı pozlardan mıdır nedir kasığım daha iyi.Hatta bugün hiç ağrı hissetiğimi hatırlamıyorum.Ama belim çok canımı acıttı.Hemen hemen her pozda BEN BURDAYIM dedi sağolsun.Üstüne gidip gitmeme konusunda kararsızım.Üstüne gitmek yerine doktora gitsem belki de daha hayırlı olur benim için.

Belimdeki ağrıya rağmen yine de güzel bi pratik oldu bana.Duvarla çalışmak da çok keyifliydi.

Sonrasında yine bir Juitox patlattım.O kadar şişim ki..Patlıycak karnım sanki.Ama içmeyi bırakınca anlarım sanki etkisini.Şu an şişkinlikten başka bişey hissedemiyorum.

Şekeri tamamen bırakmak için de yapsak mı acaba bir challenge ? #şekersiz28gün mesela?Öyle daha eğlenceli oluyo.Varsa öyle bi niyeti olan birbirimize yoldaş olalım:)

Bugün kısaca bir kaç şeyden daha bahsetmek istiyorum.Yok vazgeçtim sadece birinden bahsedicem.

İnsanların gecenin bi körü mesaj atması mesela.Kendilerinde bu hakkı bulması.Uyuyo olabilirim.Yanımda bir bebekle uyuyo olabilirim.Yanımda bir adamla uyuyo olabilirim.Ve gecenin bir vakti gelen mesaj rahatsız edici!Tabii ki samimiyetine göre değişkenlik gösterebilir bu durum.Bu sefer kendimi sorguluyorum.İnsanlara bu hakkı ben mi verdim diye.Neyse.Sabah uyanıp gördüğümde mesajı güzel bir üslupla uyarıyorum.Sonra bi bakıyorum birileri küsmüş.Olur öyle.Bundan ibaretse kurulan ilişki, varsın olmasın.

Şu an sakinliğimle çok mutluyum be.

Ay resmen pamuk.

Bu günü güzel bitirelim,yarını güzelleştirelim🦋

Burcu-Gün 11: Katlan katlan katlan” üzerine 3 yorum

  1. damlahisarli dedi ki:

    Burcu merahaba, “katlan” başlığını görünce çekildim yazına direk. Benim yazılarımı okumadın sanırım. Öne katlanmada kendimi zorlaya zorlaya belimdeki hassasiyeti bel fıtığı noktasına getirdim. Şimdi hiçbir şey yapamıyorum, yoga namına. İyileşmeyi bekliyorum.
    Hamstringlerini açmak için benim gibi olma diye yazıyorum sana. Belin ağrıyorsa sana anlatmak istediği bir şey var. Üzerine gitmek pek mantıklı olmayacaktır.
    Bu aşamada doktora gittiğinde öne katlanma diyecek büyük ihtimal.
    Yazını okuyunca kendi deneyimimi paylaşmadan edemedim 🙂
    Sevgiler..

    Beğen

    • haklasiyamuk dedi ki:

      Damla merhabalar,çok teşekkür ederim paylaşımın için🙏🏼 Bugünkü yoga pratiğimden önce okumam iyi oldu:) Peki bu süreci nasıl geçiriyosun?

      Beğen

      • damlahisarli dedi ki:

        Dinlenerek 🙂
        Bel ağrılarım başladığında 1 hafta acı çektim. İlk defa böyle bir şey yaşadığımda nasılsa geçecek dedim. Hatta orayı zorlayamaya bile devam ettim. Sonra kas gevşetici almaya başladım. Doktora gittim. Sonucu öğrendim. İstirahat verdi. 3 gün boyunca çoğunlukla yattım, ilaç kullandım. Spor yasaklandı. Sadece 1 defa yüzdüm.
        Haftaya fizik tedaviye başlıcam. Sonrasında yavaş yavaş yogaya dönmeye niyetim var. Katlanmalarda uzun kalmadan ve kendimi zorlamadan 🙂
        Bunun dışında doktor da bazı hateketler verdi. Pelvik tilt, twist, kedi inek sırtı vs gibi. Yatakta yapıyorum şimdilik.
        Önemli olan omurgayı saran iç kasları kuvvetlendirmekmiş. Belki sana da bir faydası olur bu bilgilerin. Keyifli yogalar 🙂

        Beğen

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s