Volkan II – Gün 12

Merhabalar ey ahaliii. Bugün akşama doğru yazıyorum yazımı. Bi değişiklik yapıyım dedim. Ne kadar yazarım bilmiyorum ama🤗.  

Öğleden sonra gittim bugün spor salonuna. Gayet de gaza gelmiş durumdayım aklımdan da geçiyor. İyice ısınır. Ağırlık yaparım ve sonra yine germelerimi yapıp bi yarım saat de yin yoga yaparım diye planlar içindeyim. Aynen başladım ısınmaya bir yandan da telefonla konuşuyorum. Kulağımda yeni aldığım kablosuz kulaklıklarım😎. ( Çok heves etmiştim yaaa😊) Neyse geldim matın üstüne. Hareket etmeye başladım. Allaaaah! dedim gitti skapula. Sol tarafım korkunç bi ağrı. Düzeldim önce nerden geldiğini bulmaya çalışıyorum. Bedenimi azcık tanıyorum ya sözde. Isınmama bile izin vermiyor. Plan yapmanın sonucu mu yoksa bu ya. Hayır zorlamadım da. Neyse ufak bi iki denemeden sonra. Yok dedim bugün uzak dur. Hareket etmeye gerek yok. Diğer günlerin gelebilmesi için bugün yok bir şey. 

Yaaaaa sangha ben de sakatlandım. Çok uzun süredir sakatlık falan bilmem. Hele de bir şeyler yapmamı engelleyecek şekilde. Neyse yarın tekrar deniycem. 

Tatile de az kaldı. Nasıl olurdu ki tatil beldesinde yaşamak. Burçe’nin yazdıklarından güselmiş gibi duruyor. Bakalım ne zaman yapabilicem. Ya da ikinci bir durağım olucak mı? Zamanla görücez. 😇

Volkan II – Gün 12” üzerine 8 yorum

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s