Burcu-Gün 13:


Canım sangha!

Şu an yoldayım.Yolum uzun olduğu için bu süreyi yazarak değerlendirmek istedim.Yol uzun dedim ama şehirlerarası aslında.Büyükçekmece-Beşiktaş. Ama uzun işte.Totalde 2,5 saat sürüyo.

Dün akşam neden dikkatim bi anda dağıldı?Önce malum oldu.Sonra karşıma bir fotoğraf çıktı.Sonra da birinden doğruluğunu öğrendim.Çok esrarengiz oldu.Tamam söyliyim.

3,5 senelik bir ilişkim vardı.Biteli henüz bir sene olmadı.Eski erkek arkadaşımın hayatında biri olduğunu öğrendim.Öğrendim demek saçma aslında.Çünkü zaten biliyodum.Hislerimin kuvvetli olduğunu söylemiş miydim?Bir de rüyalarımın yol göstericim olduğunu?Bunu bildiğim halde yine de birinden duymak garip hissettirdi.Buruk demek daha doğru olabilir.Bi anda gözümde o üç buçuk sene canlandı.Ama olayı dramatikleştirmeye gerek yok.Birbirimizin hayatında olmamızın bir amacı var.Birbirimizin yoluma eşlik ediyoruz.Zamanımız dolunca birbirimizin hayatından çıkıyoruz.Bu kadar basit işte.Şu andaki bizi oluşturan şeyler bunlar.İyi kötü çok şey yaşadım.Çok şey öğrendim.Kendime çok şey kattım bu süreçte.Daha fazlasını da yazmak isterdim ama artık daha fazlasını hatırlamak hatırlatmak istemiyorum.Sadece bir yerlerde affedemediğim bir şeyler var.

Affetmek nasıl bişey sangha?

Seni affettim diyince affedebiliyo musun?

Bazen de diyorum ki “ben kimim ki affetmekten bahsedebiliyorum?”.

Merak ediyorum affetmek ile ilgili düşüncelerinizi.

Dün gece en belirgin olarak şu geçti içimden:

seni güvenle geçmişe teslim ediyorum.

———————-

Bugün sadece nefes egzersizleri yaptım.

Yoga pratiğim sırasında nefesime dikkat etsem de sadece nefes üzerine çalışmak başka bir durum.Şifası çok başkaymış.

Bol bol tekrar ettim.

SAT NAM

Bu akşam iki ayrı arkadaşımla buluşucam.Ecehan ve Ege.Yarın da eğitmenlik eğitiminde iki sevdiğim,Aslı ve Gülnur’la buluşucam.Yeter evde oturduğum.

Güzel insanlar.

Güzel sohbet.

Güzel müzik.

Güzel içecek.

Güzel eğlence.

Enerji ateşim harlandı.

İçim kıpır kıpır.

Güzel bir haftasonu dilerim💙

Burcu-Gün 13:” üzerine bir yorum

  1. yogayesh dedi ki:

    Söylemesi kolay, gerçekleştirmesi isteyince zor, kendiliğinden geldiğinde ise aaa ne kolaymış yahu niye becerememişim ki ben bunu dedirten şey affetmek. Benim için öyle en azından.

    Beğen

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s