Sevgi-Tesadüfler nasıl açıklansın

İçim bir hoş..

Bir ton çalışmam gereken konunun tam ortasındayım. Sınav yakında. Çalış Sevgi durma durumu var. Canım çokça sıkılıyor bu duruma ama içim çok hoş 🙂

Nasıl oluyor anlamıyorum ama bağını da sormayacağım üzüm güzel, hatta daha da kıymetlendirip şaraba mı çevirsem napsam, sonra yıllandırsam çok daha katmerli olur o keyif, olsun 🙂

Yoga pratiğim ve günlük rutinler tamam merkez ama uyandığım saat çok saçmaydı. Sabah uyandığımda çok serseri oluyorum bir de ne istersem onu yapıcam sus karışma diyorum kendi kendime söz geçiremiyorum. Çok sevdiğim bir şeyle uğraşma ihtimalim varsa ve rutini aynı zamanda yapmam gerekiyorsa ki akan zaman rutini o saatte yapmamanın çok da iyi bir fikir olmadığını gösteriyor hep. Bana da benden önemli değil ya, yine yaparım ama o saatte değil önemli olan yapmaya çabalamaya devam etmek. Papağan gibi bunu söylüyorum sangha farkındayım. Olmuyor çünkü ne yapsam, ama kabullenmekten başka da ne gelebilir ki elimden 🙂 Hiç bir şey dört dörtlük olmuyor. Olur da bir gün bu sabah rutinlerini dört dörtlük yaparsam kendimi süpermen ilan edicem zaten 🙂 Süpermen olmak lazımsa bazen bir Mazhar şarkısındaki gibi onun için çabalara değer. Amma goy goy yaptım be sangha 🙂

Girizgahı on saat süren bu yazımda anlatmak istediklerime gelelim. Geçen sene ekim ayında bir yoga etkinliğine gittim. Orada yoga eğitmeni bir arkadaş ve sevgilisinin yaptıklarını görmek bana çok ilham vermişti. Onları izleyerek bile heyecanlanmıştım. Vay arkadaş dedim ne güzel işler yapan insanlar var bu dünyada helal olsun. Sonra anlattım biraz bunu telefonda yazışırken yoga eğitmeni arkadaşa. Dedim siz ikiniz bana ilham oldunuz. İlham aldığın her şey sende de var, bunu bi düşün dedi 🙂 Ne tatlı 🙂 Bu konuşmayı hatırladım bugün sosyal medyada gezinirken, bu yoga eğitmeni arkadaşın fotoğrafını gördüm. Yaptığı bir yoga pozunun yanında "Sevdiğin şeyleri yaparsan, başkalarına ilham verir kalplerini uyandırırsın" yazıyor fotoğrafın üstünde.

Hayatta bazı şeyler şaka gibi değil mi? İlham aldığımda bana ilham aldıklarımın içimde olduğunu söyleyen kişinin bu fotoğrafını neredeyse bir sene sonra görüyorum. Ve kendisine ait olmayan bir yoga hesabında. Belki de onun halinden esinlenip başkasının eklediği ve kendi hazırlamadığı bir paylaşımda, bir yoga pozunun yanında yazan bir yazıda bana yine aynı şeyi anlatıyor.

Anladıklarımı anlatamıyorum gibi geliyor ama uğraşayım az daha 🙂 Sevdiği şeyi yapanlar ilham verir kalbi uyandırır. İnsanlar da, ve o uyanan kalp de artık sevdiği şeyleri yapmaya başlar. Buna vesile olur.

Her neyse, tesadüfler nasıl açıklansın bilemedim sangha 🙂 Ama çok tatlı bir tesadüftü içimdeki ilhamı canlandıran. Yapmayı sevdiğim şeyi yapıyorum ben de işte, yazıyorum 🙂 İki gündür de zaten bu bahsettiğim yoga eğitmeni arkadaşın videolarıyla yoga yapıyordum çok sevdiğim sabah akışını. İsmini vermek istemediğim yoga eğitmeni arkadaş gibi oldu ama Ateş Bağdaş'a ve Sinem Akat'a buradan sevgiler 🙂

Namaste ✨🙏🏼✨
Sevgiler sangha,
Sevgi

Sevgi-Tesadüfler nasıl açıklansın” üzerine 3 yorum

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s