İş yerinde Yoga: Dün 1, bugün 2.

Uzun zamandır yazmıyorum, herkese merhaba.

Yoğun ve stresli zamanlardı benim için geçen 2 ay. Diyet ile 10 kilo verdim, çok şikayetçiyim bu konudan. Kopuk olduğum, haftada en az 3 akşam bolca alkol tükettiğim, kısacası iyi hissetmediğim zamanlar.

Bu noktada benim için bir soru çıkıyor. “İyi hissetmek için mi yoga/meditasyon, yoksa iyi hissettiğimde mi?”

Şu an gördüğüm self-practice konu olunca, iyi hissettiğimde…

Motivasyonum iyi, çalıştığım okula mesaiden 1 saat önce geliyorum, bunu okula matımı getirerek, her sabah kendimce ashtanga yaparak geçirmeye niyetliyim.

Peki bakalım, sadece niyetle oluyor mu?

Göreceğiz…

Herkesin yogası kendine, hissi kendine, yargılamalar ne diye 🙂

Bir Cevap Yazın

