Umut – Gün 12 – LetGo!!

Halo !!!

Elimde olmayan bir gecikme ile bu satırları yazabiliyorum . Nedeni beklemediğim bir anda Instagram’da Shandor hocanın canlı yayınına rastlamam Öğle arasından az önceydi. Ağzım açık gözlerimi kırpmadan izledim . Müşteriyi ,toplantıyı, işi gücü salladım ve katılayım dedim . Bu konuya son paragrafta döneceğim . Şimdi günün mevzusuna dönüyorum .

Sabah yürüşünde ben. Gene düşünceler şelale . Dün iş arkadaşım kurtarıcım olan bir ağabeyim Letgo ikinci el satış sitesinden bir kulaklık almış .Yeni satın aldığı aparatını test amaçlı bir görüşme yaptık . Sitenin adını düşündüm kim verdiyse bence tam oturmuş. Kullanmadıklarınızdan kurtulun karşılığında para kazanın . Hem maddi hem manevi olarak ne tutuyorsak zamanı geldiğinde bırakmak mantıklı değil mi ? Hemde para kazanarak..

Okuduğum bir kitaptan şöyle bir hikaye hatırlattı bana. İki rahip birlikte seyahat ediyorlar . Nehri geçmeye çalışan bir kadın görüyorlar . Rahiplerden biri düşünmeden kucaklayıp karşı kıyıya götürüyor . Uzun olan yürüyüşün sonuna doğru bakıyor arkadaşı bir şeyden rahatsız . Ne oldu diye soruyor. Arkadaşı rahip ”sen o kadını kucaklayıp karşıya geçirdin” diyor . Cevap olarak da aldığı yanıt ”ben o kadını orada taşıdım bıraktım . Sen hala taşımaya devam ediyorsun…

Bağlantılı olduğundan kısa bir süre önceki güne götüreceğim sizi . Babam , ben kardeşim elde şaraplar hararetli bir konuşmaktayız . Aile mevzuları. Efendim konu kısaca şu . Bizim 95 yaşlarında bir yaşlı akrabamız vardı .Annemin genetik değil ama kanuni annesi. Teyzeme ölmeden önce para ve bir ev vermiş. Kanuni olarak tartışılır şekilde. 15 sene önce olan bir olay … Babam bir hararetle konuya girdi. ”O apartmandaki ev Kartalın en iyi yerinde şimdi elimizde olsa 16 kat olurdu . Her katta 4 daire X 5 milyardan…” falan filan. Ölen ölmüş , giden gitmiş verilen verilmiş . Bu omuzlardaki yük neden artık yere koyun rahatlayın.

Bir letgo satışı ilanı verilse iyi olurdu. Acilen satılık. Kelepir . Hunharca kullanılmış bir aile yarası . Kargo benden dostum 🙂 Ailemin tüm yaraları, toplumun dünyanın tüm yaraları ertesi güne teslim hızlı kargo :p

Dümeni çeviriyorum. Sabah yogası müthişti sevgili sangha . Sanki hangi hareket yapılacak ? Seride kaç nefes olacak ? Sanki kendi bilgelikleri vardı. Vaişakha 30 nefes , kurmastana 20 kumbakalı diye mevzu pazarlık yoktu. Pürüzsüz ve akışkan. Hele o vaişakadaki ateş topu 🙂 Murat124 ten Ferrariye atlamışım konforu vardı. Vücudum beni dinledi ben onu.. Yargısızdık . Yeni sevgililer gibiydik . Sonra bir olduk ..

Ve Shandor hocam . Canım benim . 7-8 saat videosunu izlemişliğim kitabını 8-10 kere okumuşluğum var . Konuşurken bilgi , iletişim, ilham akıyor. Shadow’da sayfasında canlı yayınların bazı kısımlarına aşinayım ama daha çok yolum var . Allah’dan umutluyum ve azimliyim 🙂

Her meditasyonda bitirirken tüm hocalarınıza teşekkür ederken Defne hocayla ve onunla konuşurum . Onlara saygı, sevgimi ve tesekkurlerimi yollarım .Belki duyuluyor belki hissediyordur . Ömürleri uzun ve sağlıklı olsun. İlk buluşma (Shandor hoca ile) ve tekrar karşılıklı dersler (Defne hoca) ile .:) Niyet olarak bırakayım buraya .

Mesafeler sadece zihnin koyduğu kurallar ve tabular değil mi derinden hissedersek ? Aslında her birimiz ayrı kıtalarda bile olsak da kalp kalbeyiz ve bağlantıdayız .

Sevgilerimle

Umut

Sabah yürüyüşü yoga ve meditasyon üçlüsünde

Umut – Gün 12 – LetGo!!” üzerine 2 yorum

  1. ucakan dedi ki:

    İnancım sonsuz sevgili hocam . Kalbimin en derininden hissettiğimden çok da tereddüdüm yok 🙂 Her şey olması gerektiği anda ve hayırlısı ile . Sevgilerimi gönderiyorum

    Beğen

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s