pınarlıne – gün 19: Kırgınlık

Ben ggaliba büyüyemiyorum sanga. Sorumluluk alıp karşımdakine bak kardeşim böyle olunca ben şöyle üzüldüm diyemiyorum. Yani aslında diyorum ama herkese değil. Kendimi duyurabileceğim kişilere diyorum, bazı kişilerle ilgili de geçmiş deneyimim bu topa girme diyor derdini anlatamazsın ve daha çok kırılırsın. Kırılabilen bir canlı olmak benim için daha yeni yeni kabul ettiğim bir versiyon zaten, böyle olunca da hemen yan yan kabuğuma. İşin ilginci yengeç değilim, yükselen akrep olmak zor sanga hele güneş oğlak iken.. insan olma deneyimi belki komple zor

Bugün dünya iyisi bir usta tanıdım. Yakınımda biri kalbime iyi gelmezken tanıdık olmayan biri kalbimde bütün insanlara karşı iyilik ferahlaması yaratıyor, kalbim genişliyor ama beni kırmayan bütün insanlara karşı olabilir. Bu akreplikten biraz göze göz dişe diş kalbe kalp istiyor.

Halbuki hava çok güzeldi, kocaman bir serinliğin içine yayıldım. Bahsettiğim usta dürüstlüğü, özeni, aile bağları ile hiç tanımadığım bir sürü iyi insanı hatta bir kasaba dolusu iyi insanı evin ortasına getirip kurdu dolabı kurarken. Söz ne kadar güçlü, iyi söz konuşulan yerler nasıl aydınlanıyor.

Ben de güzel sözlerle doldurayım bugünü. Serinliğin içinde nefes alıp vermek, korktuğum merdivenlerden hem temkinli hem neşeli inmek görmek görülmek de vardı bugün. Yogamı gerçek bir mazaret olmadan ilk kez ihmal ettim bugün, pişmanım, şaşkınım, öyle oluverdi gibi bir şey oldu.

Bugünden bir fotoğraf bırakayım ❤️

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s