Umut – Gün 21 – Sürmeli Göz 👀

Dün gece , 2 gün uğraşıp hazırladığım rakı masasını tarihe gömdük . Muhabbetler yapıldı içkiler içildi gece 2.00 Bulaşıkları makina’ya tıkıp kafayı vurdum . Sabah 10’daki toplantı için avcılar istikametine ateşlendim . Normalde uzun süre alkolü bırakıp , buna tam bir tezat olarak her gün devamlı içebilen biri olarak git-gel’lerimde kendimi paylardım. Neden ? Alkol ve yogam ters orantılı … Alkol ve dans , alkol ve şifa yapma eylemi de aynı şekilde. Bu gün kendime sevgi ile yaklaştım . Şefkat ile dokundum

Bu sabah ilklerin günü de denebilir. Ne sabah yogam vardı , ne yürüyüş ve meditasyon. İstikamet çocuklarla yapacağım söyleşi için Avcılar ÇYDD .. Kafam iyi kalktım . Duş almak dışında sabah ibadetlerimin hiçbirini yapmadım . Normalde o alkollü kafa ile rape de almam ama içimden bir şey yap dedi.

Kapıyı çek .. Yetişmeye çalışmak için motor tak . Marmaray’a bin gözleri kapat . İçimden bir mutluluk aktı tarifi zor. Şükran duydum hayatıma . İçindekilere , yaşayabildiklerime ve yaşayamadıklarıma … 5 saatlik uyku ile toplu taşima koltuğunda mayışırken telefonuma mesaj geldi. Düşüncelerden sıyrılıp irkildim . Mentim olan öğrenci .”Abi sana bir şey söylemeyi unuttum . Toplantı 11.00 ya alındı”. Normalde 1 saat uyku daha uyusam daha dinç olabilirdim ama o kadar kabul günümdeyim ki . Pozitiflik ve bulunduğum ana şartsız teslim var havada …

Olması gereken zamandan önce vardım . Hatta zaman öldürmek için bir pastane’de oturdum . Kafamdaki güzel düşünce akışı devam ediyor. Buraya geldim ve bir kez daha şeytanlarımla yüzleşebilmem için 25 civarı öğrenciye karşı hiç de detaylı olarak tasarlamadığım 1.5 saatlik konuşmamı yapacağım . İş hayatı , hobiler ve spritual olumlamalar . Doğaçlama olsun dedim . kalbimi açacağım için ne söyleceyeceğim zaten otomatik gelir mi ? İnşallah 🙂

Derneğin o şubesine ilk defa girdim . Hoş enerjili iki 50 üstü kadın yönetici ile muhabbete daldık . Öğrenciler gelmeye başladı . 1-2-3-5-15 … Doğaçlama yapacağım konuşmam için iddialı sayılar . Benim limit 3-5 kişiden fazla olduğunda konuşma-kürsü fobim başlar ya hani , ”çok da sayıyı abarmayın gençler” 🙂 Bugün o fobimden eser yok gibi hissediyordum . Çok pozitif ve yaşayacağım ana güvenim vardı .

Mentim olan öğrenci diz üstü bilgisayarı getirdi ”USB” dedi. ”Yok” dedim ben tahtayla haşır neşir olurum varsa . Kalem verin tahtayı çevirin bana yeterli . Zaten tüm insanlardan yüksek olan platform ve kürsüyü görünce canım fobim hortlar. ”Oraya çıkmama gerek yok”’ dedim. İzleyici ile aynı seviyede yürüyüp konuşmak daha rahatlatıcı.. Hazırlıklar tamam verin coşkuyu …

25 belki daha fazla birbirinden pırlanta gözleri paylayan çocuğun bakışları arasında konuşmaya başladım . İlk cümle ve durdum . Bir cümle daha ve uzun bir duruş. Evet 🙂 Gene gölgeler iş başında gözlerimi kapattım belki 2 sn’dir ama bana 10 dk gibi geldi. Nefesimi verdim kumbakada tut .Zaman durdu. Düşünceler söndü . Açtım kalbimi .. Kalp kapakçıklarının birbirine görüşürüz dediklerini kulağımla duydum . Gözlerimi de açtım önce güzel bir çift sürmeli göz gördüm o kalabalıkta . Taa içine baktım . Kalbim , gözüm, ruhum tutunduğu o genç kızı kucakladı . Nefes al kumbaka … Nefes ver tüm sınıfı kucakla .. O benden akan enerjiyi hissettiklerine dair kalıbımı basarım.. Gülümsedim ama kesinlikle bir pratikte vücudu rahatlatan gibi değil .. Kocaman . Dudaklarım gülümsedi ama asıl eylem sahibi kalbimdi. Onlar da anladılar eşikten atladığımı . Uçurum dipsiz ama bende ben olmayan hiç bir şey kalmadı .

İş hayatım , cesur hamlelerim, yaratıcılık , stres ve yoga ile strese başkaldırım . Tango , seyahat ve utangaç Umut’un 10-15 farklı ülkede bu araçla sosyalliğe sıkı tutunması . Kariyeri bırakıp yaptığı aşçılık . Bilişime geri dönme . Astroloji , Şaman ayinleri , Meditasyon , Şifa ile ilgili hikayeler. Onlarla ilgili işlerine yarayabilecek ufak dokunuşlar. Ağızları açık dinlediler . 1.5 saat sonra kendimi ”Umutut yeter cılkını çıkarma” diye sahneden indirdim . Çok samimi olmak ve zihnimin değil kalbimin konuşması söyleşinin mükemmele yakın olup bitmesini sağladı bence . Alkışlar ve son .

Sonra sorular, öğrencilerin astroloji haritalarını merakla göstermeleri , şube başkanı ile konuşmamız. Umut ”bu çocuklardan istediğin varsa seneye mentin olarak alabilirsin ” . Ben ”herhengi biri olur siz zaten en iyisini seçip bizi eşleştiriyorsunuz” dedim . Ama sonra konuşma sonrası yanıma gelen bir çocuk aklıma geldi . Astroloji haritasının bu tahminlerinin neye dayanarak yapıldığını heyecanlı heyacanlı soran .. Anlatmamı dinlemeden devamlı bir şeyler daha ekleyen .. Tek taraflı iletişim yapan bir can çocuk .

Yönetici kadın çocuk sahnedeyken onunla ilgili bir şeyler anlattı . ”Burs verdik ama dersleri kötü diye kesileceğini bildirdik ” Çocuk buna cevap olarak ”ben burada sizinle birlikte olayım burs çok da sorun değil demiş ” Gene benim kalbim seçti . ”Bana eşleştireceğiniz bir menti ve bir de bu canavarı istiyorum hocam . Ona kanım ısındı”

Aaaa unuttum .Bugün yoga yok , sadece blog yazım var . 28 değil 280 günde olsa her gün yazar, her gün pratik yaparım asla aksatmam . Fakat bazen çok mükemmel , düzenli (tekdüze) olduğu zaman hayatta Obsesif’liğe kaydığımı hissediyorum 🙂 O yüzden affola bugün benden pas . Yarına devam …

Aşk ile..

Umut

Reklam

Umut – Gün 21 – Sürmeli Göz 👀” üzerine 2 yorum

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s