Umut – Gün 22-23 – İlişki balıkçısı..

Heloooo canlarım ,

Umarım keyifler yerindedir . Ben bomba gibiyim 🙂 Zannetmeyin dün bloğa yazmadı bu çocuk ve yogasını , sadhanası’nı , blog yazısını unuttu . Nope . Hepisinin hakkından geldim . Sadece buraya yazmadım . Çok derinlere dalan , yazım ve imla yanlışlarından geçilmeyen yazılarımın yıkıcı etkisini 1 günde olsa üzerinizden alayım dedim . Çevreye verdiğim rahatsızlıktan dolayı özürler :p HAhaha .

Şaka şaka gerçekten yoğundum . Hakkını vermek için sonraki güne bıraktım .Normalde yazımı yazmadan tüm yazılarınızı okurdum . Su an mail kutumda okunmamış 20 tane yazınız var . Bugün okumadan yazıyorum affola … Ama iş sonu hepsinin hakkından geleceğim .

10 numara hissediyorum 2022 genelinde ama son 10 gündür sevgili jupiter 7. eve girdiğinden beri ikili ilişkilerim maximum coşkunlukta . Nazar değmesin . Herkes bana yardımcı , herkes CAN . Yada ben CAN-danım diye herkes öyle geliyor hayatımın içine içine . İşlerim fazlasıyla yolunda şükürler yukarıya …

Dün iş yerinden aynı işi yaptığımız bir ağabeyimin teknesine bindik. Ben tabi yengeç yengeç sabahın köründe hazırlıklarımı yaptım . Yogam , meditasyonum ve yürüyüşümden sonra sıcak sıcak zerdeçallı , zeytinli bir ekmek . Öğlen tekneye bindik . Tüm gerekli şeyleri toplayıp açıldık . Muhabbet sohbet , havanın güzelliği ile adalara kadar gittik . Arkasında demir attık . Ben bilmiyordum vallaha cahillik …Ama kocaman bir ada’nın bir sahibi varmış . Yanından geçerken bu ada şuna ait dediler. Nasıl yani ada bir kişiye mi ait ? Baktım ağaçlar her yerinden fışkırmış, çiçeklerin renkleri muhteşem . Bir evi ve bir iskelesi bile varmış . Vay anasını sayın seyirciler . Ben mülkiyet ile ilgili şeylere bile soru işareti ile bakarken cennet gibi bir ada tek bir bireye ait . Biraz üzüntü verici biraz aydınlatıcı bir andı o beş dakika benim adıma…

Öğlen birkaç olta atma denememizde bir şey yakalayamadık . Aslında ara ara et yemeyi bırakmama karşın bu aralar biraz tüketiyorum . Hayvan öldürmek zaten aşırı saçma şey . Akşam güneşim batışını ağzım açık hayranlıkla izlerken balık sürüsünün üzerinden geçtik . 1 kg kadar tutabildik . Ben tam olarak tüm balıkçılar aleminin yüz karası olabilirim . Gözlerim yaşlı , ”tamam acımayacak canım olta ucunu en hızlı şekilde çıkaracağım” diyerekten balıklarla konuşa konuşa onları ölüme hazırladım . Yada kendi içimi rahatlattım . Ya da ikisi birden .

Ne diyordum ilişkiler . Öncelikle kendimle olan ilişkimden başlıyor. Sonra başka nefes alan her canlı ile . Uzun süre önce son kız arkadaşımdan ayrıldıktan sonra ufak bir aydınlanma geldi kendi çapımda . Ben acaba kendim ile ilişkimde tam mıyım , başarılı mıyım , samimi miyim ?Cevap olumsuz . O zaman sevgili ilişkilerini kesmeye karar verdim . Ta ki kendim ile olan bağımı tekrar kurana kadar . O zaman karşı tarafa da iyi şeyler verebilirim kendi gelişimimde de bu ilişkiyi kullanabilirim. Aksi takdirde gene saçma döngüler.

Bu ilişkileri nadasa bırakma işi bende hiç düşünmediğim kadar faydalı oldu . Spritüel olarak fazlaca derinleşebildim . Kendime çıkan tüm yolları benden akan tüm kanalları temizleyebildiğim kadar temizledim . Neredeyse kendimde olan tüm yaraları sardım . Daha iyi beslendim , kendime daha açık oldum , yogamı , meditasyonuma daha derin girebildim . Anahtarın şu olduğunu kalpten biliyorum . Kendimi hatalarımla , yanlışlarımla sonuna kabul edip sarılabilirsem , olanla mutlu kalabilirsem , o zaman herhangi bir ilişkide de karşı tarafa bağımlı olarak kalmam. Sonuçta her insan , her olay bizim hayat aynasında yansımalarımız . Biz iyiysek iyidir insanlar, bir korkak isek ona göre lokmalar gelir, mücadeleci isek … Hayat nabza göre şerbet veriyor bence .

Bu sabah hayatımda olan her şey için dua ettim . Sevdiğim şeylere 1 ölçek , en sevmediğim , korkutan , acımasız , ya da en beni sıkıştıran şeylere ise X2 doz aşk gönderdim . Dünyada savaş çıkaranların , katillerin veya en kötü şeyleri yapanların bile bir astroloji haritası , bir geçmişi , ve bir karması var . Gerçekleştirmek herkesin hakkı. İyi ya da kötü .Kimseyi eleştiremeyeceğimi düşündüm .

2 gün önce yaptığım konuşmada 50’lerinde bir kadın konuşmanın sonunda peki bu başımızdakiler ne zaman gidecek dedi .Hafif umutsuz ve öfkeli . Anlık şamanizmdeki tekrarlanan döngüler aklıma geldi . Şaşırtıcı değil bence100 sene önce de iman-siyaset vs çatışmasında yaşananlar , asılanlar, savaşlar vardı şimdi de .. ”Her şey aynı şekilde tekrarlanıyorsa hayat bize bir şey anlatmaya çalışıyor. Anlamadıkça a değil b kişisi başa gelir, c değil d derdiyle karşılaşılır ”dedim kadına. DEĞİŞMEZ.” O cepten al diğer cebe koy olayı. Kendi kendimizi yerden yere vurmaktansa o kötü politikacılar , insanlar , olaylar bize ne fısıldıyor ? Ona odaklansak neler olabilir acaba ? Sızlanmak bir çeşit mastürbasyon . Biz yapıcı çözümlerden konuşalım.

Sanırım ilişkilerdeki kısır döngümü anlamaya ve çözmeye çok yakınım . Kendimle ilişkim şu an süper ise 3. kişilerle, iş ve aşkla olanları tekrar bir tartalım . Bu sefer terazinin kefelerine müdahale etmeden . Gölgelerden ikincisi‘ne , o istemese dahi sarılıyorum . Öpücük mü alacağım tokat mı yiyeceğim göreceğiz :p

Sevgilerimle

Umut

——————————–***———————–

Balıkları ölüme hazırlayan duygusal balıkçı adlı tablodan:p

Göbekleri tereyağla şişiren vijdansız sıcak ekmek 🙂

Reklam

Umut – Gün 22-23 – İlişki balıkçısı..” üzerine 4 yorum

  1. doakalolu dedi ki:

    “İlişkileri nadasanada bırakmak” gibi okudum, “nadasana yoga pose” diye aratıyordum az daha haha
    Nadasana iyi de nadas da mantıklı. Geçen sene biraz olsun toparlamamı sağlayan o olmuş, yazdıklarının ışığında dönüp bir bakınca o gözüme çarptı şimdi (:

    Liked by 1 kişi

    • ucakan dedi ki:

      🙂 iyi ya nadas candır 🙂 hayattaki her şeyi o kadar delice düşünmeden tüketiyoruz ki . Sonra zevk veren şeyler anlamsız geliyor . Bİlinçli tüketime yolculuk nadasla daha iyi olabilir mi diye soruyorum kendime genelde

      Liked by 2 people

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s