Ayşıl- Gün 24- Sal gitsin

Sevgili sangha,

Okuyorum, derin şeyler yazamama kaygısı oluyor diyorsunuz bazılarınız. Bende pek öyle bir şey yok, espriler, şakalar, dalgaya vurma daha çok. Gerçi bu da benim savunma mekanizmam sanırım. (ya da saklanmanın bir yolu?)

Yoksa işlerin pek de öyle gittiği yok özellikle de evde. Büyüklerinizle yaşıyorsanız, onların saygı bekleyip karşılığını göstermeme gibi bir durumuyla sık sık karşı karşıya kalıyorsunuz. Dün tarçınlı yazımı yazarken durum pek de iç açıcı değildi aslında. (meğer tarçın kokusundan rahatsızlarmış falan, şaka😄) Şimdi bir konuda hevesim kursağımda kalmış durumda. Bilmiyorum, ne olacak.

Diğer yandan Derya ve Defne hocamın yazılarından sonra ilişkilerle ilgili bazı durumlarda biraz pat küt tokat yemiş gibi oldum. Bugün dediğim gibi biraz klişe ama birinin ‘sal gitsin, takma’ demesine ihtiyacım var. Halbuki ben eğlenceli bir kadındım bu nedir ya üstümdeki, hatta hepimizin üstümüzdeki! Kara bulutlar bir git yaaa! Bir çıkalım aydınlığa.

Ben yanmasam
Sen yanmasan
Biz yanmasak
Nasıl çıkar karanlıklar aydınlığa”

Sadhanam çadır devam ettiği için hafif hafif oturarak devam ediyor. Yarın yavaştan normal prelüde geçerim gibi geliyor. Vücudum kaskatı.

Bakıyorum sabah 8’e geçe kaldım demeler, akşam 21:30’da yatmalar falan şaşırıyorum. Diyorum şedovcu olamayacak mıyım ben 😜😜

Birkaç yıl önce aştangilerin bir kampına katılmıştım, gün doğumuyla yoga yapma, Mysore stili herkesin kendi serisini yapması ama toplu halde olması çok ilginç gelmişti. Hatta yoga sonrası konuşmamak gerekiyordu da pek durmuyorduk o ayrı. Şimdi konu konuyu açmışken Defne hoca Mavi Orman’da mıydı, şey diyordu yogasından sonra o yoga halinden bir süre çıkmayıp 1 saat falan pek konuşmadığını söylerdi. Gerçi bu durum bir süredir benim için de geçerli ama evde bunla ilgili pek bir saygıyla karşılaştığım söylenemez, hooop konu konuyu açtı ama tekrar baştaki mevzuya döndük mü, döndük.

Böyle işte, bir şarkı paylaşacağım:

A. 💚

Ayşıl- Gün 24- Sal gitsin” üzerine 6 yorum

  1. Derya dedi ki:

    Bakma, ben de hep şakalı rahat yerden yazıyorum normalde.. bir de hazır Defne hocanın kitapta “yoga kafası” yazısını hatırlatmışken.. o yazıda diyordu ki, “yoga hocası kafasını da yazarım bir gün.” Ya hiç yazmadı, ya ben bulamadım göremedim. Valla bekleriz Defne hocam, merak etmiştim onu ben. 🤗

    Liked by 3 people

    • Ayşıl dedi ki:

      Doğru bak İnsanlık Halleri’nde var mıydı 🤔, bir de hocalıkla ilgili Pamuk ‘tan Benim Adım Kırmızı’yı önerir hep, hoop geldik mi tekrar O. Pamuk konusuna en sevdiğim konu 😄😄

      Liked by 1 kişi

  2. uslumerve dedi ki:

    Ayşıl, yoga sonrası beklediğim sükunet bende de biraz acılı geçiyor. Yogam bitmemiş gibi yapıp odada kalmaya devam ediyorum 🙂

    Liked by 1 kişi

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s