Ayça – Gün 25: Aldım elime sazımı…

Akşam yatarken sabah yogası sonrası araya hiçbir şey koymadan buraya yazmaya çok kararlıydım. 

Sabah uyanış, camı aç, hava mis (hafif puslu ve serin, en sevdiğimden), çiş, el, yüz, diş, dil, yoga, om. Yoganın sonuna kadar her şey plana uygun. Kahvaltıyı hak etmek için önce yazı. Yazıya eşlik etsin diye kahve. Çalışma ile kahveyi bağdaştırmak üniversite yıllarından kalma bir alışkanlık. 

Ama önce bir mesaja cevap yazmak için telefonu eline al (ah alma!). Cevap yazdığın kişinin adı B ile başladığı için oradan aklına adı B ile başlayan nefes koçu tanıdığın gelsin. Dur bakayım neler yapıyormuş, instagram hesabını aç (açma!). Bir seans kaydı: Sustuklarım. Ah ben!

Hiç hesapta yokken kaydı aç, yoga odasında önce ciddi bir yogi edasıyla badakonasana’da dinlemeye başla, bir bakıp çıkıcam derken kendini bir saatlik seansı kendiliğinden yere uzanmış ve tamamlamış bul. Yanında yere atılmış hönkürme mendilleri de bonusu.

Aklıma canım Eda geldi. Hiçbir zaman nefes çalışmalarını uzun ve ciddiyetle yapmaya kendimi yakın hissetmedim. Mesafeli de değilim. Tam bir nötr hal. Ama bugün karşıma bu seans çıktı, dokundu, iyi geldi ve geçti.

Kaydın sonunda bir şarkı çaldı. Kendimi bırakıp avazım çıktığı kadar şarkıya eşlik ettim, saçma sapan dans ettim. Uzun zamandır bağıra bağıra şarkı söylemediğimi, hele hele hiç dans etmediğimi fark ettim. Bittiğinde saf neşe, çocukluktaki gibi…belki sen de bir ara arabada, banyoda, odanda, kimseler ne der diye dert etmeden bu şarkıyı söylersin, gönlünden geldikçe…

https://youtu.be/79FVviFHkds

Reklam

Ayça – Gün 25: Aldım elime sazımı…” üzerine 10 yorum

  1. Eda S. dedi ki:

    Canım Ayça Hocam ya! Oh çok sevindim yaramasına. Hem neden yaramasın? O yazının başlığı önyargılarımdı. Çünkü yazdıklarımın önyargılı olduğunun bilincindeyim. 🙂 Bize neyin ne zaman iyi geldiği geleceği belli mi olur. ❤

    Liked by 1 kişi

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s