Fuldenden: Gün 29: Pişman olmam umarım🙈

Merhaba sevgili sanga, demek bu yolun sonu bugün, ya da yarın emin olamadım bugün hep bir son yazılarına denk geldim sanki, başlıklar da bi öyleli geldi…

Ben son yazdığımın ertesi günü çadır günlerine girdim, normalde çadırda mümkünse eğer yoga yapmıyorum, zaten regl olmadan önceki akşam regl serisi yapmıştım geleceğini hissederek. Uzun bir süre regl olduğuma üzüldüğüm aylar geçirdim, kaldığım günden ve yerden devam edebilirim sanki anlatmaya, öyle geldi bir anda şimdi yazarken, çünkü hamile kalmadığımın göstergesiydi o günler.. Son attığım başlığı “benden daha üst bir bilincin benim için benden daha iyi planları olduğuna inanmayı” benimseyeli daha farklı hissediyorum, oh diyorum teşekkürler, eminim benden daha iyi düşünülmüş bir planın parçasıdır bu, teşekkürler Tanrım, teşekkürler tüm evren, varoluş sebebim, bugünüm, kendim ve herkes, her şey…. sıralıyorum ne geliyorsa içimden gelenleri. Benim KAD (kuzey ay düğümüm) Balık, bu bakış açısı bana ordan gelen ve dallanıp budaklanıp köklenen bir gerçeğim oldu zamanla..

Yogam epey bir zamandır uddiyanasız, mayurasız. Kakilerin anlamı yoktu bir süre, sonra uddiyanasız, mayurasız olmak da koymamaya başladı. Bir vakit zoruma gitti evet. Sonra hamile kalma fikrinden özgürleşmeyi seçtim, olmayışındaki hayra getirdim dikkatimi, içim hep dedi ki tamam madem özgürleşiyorsun hadi dön uddiyanalara, sen de dene bir mayura geri kalma, uddiyanasız yoga mı? Kafamda deli sorular, kalbimde sıkışmalar. Özgürleşiyorum bunlardan da, her kalıptan, her fikirden, savunduklarımdan, doğrularımdan, tutunduklarımdan ve istediklerimin olmayışından, biraz biraz özgürleşmeye niyetliyim.

Madem buralara kadar geldik, itiraf etmeliyim her bir döngüde kalbim umut dolup sonra o umudu alıp kendi elimle söndürüyorum, ateşin içinden geçmeyi bil, derine en derine inebil Fulden diye diye.. Bunları yazdım çünkü az önce Defne hocanın yazısına, paylaşımında ki açıklığa kendimce desteğim olsun istedi bir yanım, ne yapabilirim ki eşlik etmekten başka olana diye kendimce mahremimi döktüm buralara işte.

Bazı derslerde o gün derse gelen arkadaşlarım neden uddiyana ve mayura yapmadığımı farkedip düşünüyorlar mı nedenini diye geçiyor aklımda, saklıyormuş gibi bir his geliyor, bazen de paylaşmak başka enerjileri büyütüyormuş gibi geliyordu, sanki ne yaparsam olana olmaya katkı sağladığım fikrinden yapmadığımda paylaşmadığımda katkı sağlamıyordum sanki, işte bunlar hep zanlar:)

Bu konuda böyle kalsın buralarda, sanki sadece burada ki shadow ailesi okuyacakmış gibi. Nereden çıkıyor bu cesaret diyorum kendime şuan, ateş elementimde düşüktür genelde:)

Ben bu 3 günün kazasını yarın yapmaya başlarım, aynı düzende olur mu bilmem ama düzenli bir şekilde devam etmek istiyorum.

Yazmak ve yazılanları okumak enteresan güzel geldi, paylaşmak çok anlamlıydı günleri, yogaları, hayatları.

Yine görüşmek üzere sangamu ve sevgili hocam 🥰 Sizleri yakından tanıdığım için çok mutluyum ve kendimi size açabildiğim için…

Fuldenden🤍

Fuldenden: Gün 29: Pişman olmam umarım🙈” üzerine bir yorum

  1. Kalemtıraş dedi ki:

    Sevglii Fulden,
    Açıklığın ve açıldığın için çok teşekkürler… Ne güzel bir yürek çıktı ortaya. Biz de gülümsedik… Olacaklar olacak.. Sen takıl. 🙂

    Beğen

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s